| ]

ad2

Οι ινδοί κατασκευαστές δικύκλων διανύουν περίοδο παχιών αγελάδων. Οι ασύλληπτες πωλήσεις μικρών, βολικών και χρηστικών δικύκλων αποφέρουν... δισεκατομμύρια. Τα έσοδα αυτά μπορούν πλέον να υποστηρίξουν μεγάλα τμήματα Έρευνας και Εξέλιξης.

Κι αυτά μοιάζουν πρόθυμα να υλοποιήσουν κάθε ιδέα, όσο ανορθόδοξη κι αν φαντάζει, έχοντας μέσω συνεργασιών ή εξαγορών αποκτήσει πρόσβαση στην πιο προηγμένη τεχνογνωσία των Ιαπώνων, των Ευρωπαίων ή και των Αμερικανών.

Έτσι η Hero, η Νο1 εταιρεία σε πωλήσεις στην Ινδία με 5,1 εκατ. δίκυκλα πέρυσι, παρουσίασε πρόσφατα ένα τέτοιο «ανορθόδοξο» πρωτότυπο, το RNT. Πρόκειται για ένα scooter με κινητήρα 150 κ.εκ. και η «παραξενιά» του έγκειται στο ότι ο κινητήρας αυτός είναι ντίζελ.

Οι χρηστικές, τετραγωνισμένες, ορθολογιστικές γραμμές του και οι επίπεδες επιφάνειες με την αισθητική ταινία επιστημονικής φαντασίας του ’80, προδιαθέτουν για τη χρηστικότητα του δικύκλου. «Οι φαρδιές, επίπεδες επιφάνειες φόρτωσης, οι πολυμορφικές αναδιπλούμενες σχάρες, η μεγάλη άνετη σέλα και η ευρυχωρία της ποδιάς αποτελούν όλα πρωτότυπα χαρακτηριστικά που δεν απαντούνται σε άλλη μοτοσυκλέτα», δήλωσε ο Pawan Munjal, managing director και CEO της Hero MotoCorp, κατά την παρουσίαση του πρωτότυπου στο Νέο Δελχί.

Εντάξει, το RNT δεν είναι μοτοσυκλέτα, αλλά scooter. Τι σημασία έχει όμως πώς το βλέπουμε εμείς; Ο κύριος Munjal, επικεφαλής μιας γιγάντιας εταιρείας με παγκόσμιες βλέψεις ηγεμονίας, το θεωρεί μοτοσυκλέτα.

Σαν να μην έφτανε η παραξενιά του ντίζελ, η Hero προίκισε το RNT 150 και με ένα σύστημα δικίνησης! Δεν είναι γνωστό σε ποιο στάδιο εξέλιξης βρίσκεται το σύστημα, ούτε αν αποτελεί σύλληψη και εκτέλεση των Ινδών, ή άλλου κατασκευαστή. Ούτε και ενδιαφέρει πολλούς, τουλάχιστον στα μέρη εκείνα της Ασίας όπου πουλά η Hero.

Παρά το ντίζελ κινητήρα και τη δικίνηση, η Hero δήλωσε το βάρος στα 136 κιλά νούμερο που αν αληθεύει είναι εντυπωσιακό. Δεν εντυπωσιάζει αντίστοιχα η τελική στα 70χαω, όμως το αντίθετο μάλλον θα συμβαίνει με την κατανάλωση. Ακόμη και με το ρεζερβουάρ των 5,5 μόλις λίτρων πετρελαίου, η αυτονομία μπορεί να φτάνει τα 300 χλμ.
«Το RNT 150 είναι εξίσου πρακτικό και εντυπωσιακό σε εμφάνιση, χρήση και αποδοτικότητα», διαβεβαίωσε ο επικεφαλής της Hero. «Κι ακόμη, ο ντίζελ των 150 κυβικών θα βγει σε χωριστή έκδοση με τούρμπο».

Ονειρεύονται οι Ινδοί; Γιατί όχι; Για χρόνια και χρόνια κατακτημένοι, ήρθε ή ώρα να κατακτήσουν. Έχουν μεγάλες φιλοδοξίες, κι αν θέλουν να κατασκευάσουν παπάκια, scooter ή μοτοσυκλέτες ντίζελ, θα το κάνουν αδιάφορα από τη δυτικοευρωπαϊκή γνώμη μας. Απλά γιατί μπορούν...

Η Hero έχει στα σκαριά κι ένα υβριδικό scooter, με βενζινοκινητήρα αλλά και ηλεκτρικό μοτέρ. Θα το βγάλει φέτος στην παραγωγή, συμπλήρωσε στην ίδια παρουσίαση ο κύριος Munjal. Με συμβατικό κινητήρα των 124 κυβικών και ηλεκτρικό 8kW θα έχει τελική 100χαω και θεωρητική αυτονομία 340 χλμ.



Facebook
Twitter

..