| ]

ad2

Όλοι τον θυμόμαστε από τις εμφανίσεις του στην τηλεόραση να τραγουδάει ύμνους – μάλιστα τότε τον αποκαλούσαν «παιδί θαύμα» και περίμεναν το μέλλον του να είναι λαμπρό.

Ο Χρήστος Σαντικάι, 19 ετών σήμερα, έκανε τη δική του προσπάθεια στο «The Voice» τραγουδώντας Νίκο Βέρτη, χωρίς όμως να καταφέρει να πείσει κανέναν από τους τέσσερις coaches να γυρίσει την καρέκλα του. Δουλεύει ως βοηθός σερβιτόρου στο Fever για να βγάλει τα προς το ζην, ενώ ταυτόχρονα σπουδάζει ηχοληψία και παραγωγή μουσικής. Κάποια στιγμή, όμως, πιστεύει ότι θα κάνει το όνειρό του πραγματικότητα, θα ασχοληθεί δηλαδή με το τραγούδι.

Συμμετείχες στο «Τhe Voice». Θέλεις να μου πεις τι ακριβώς έγινε ;
Ήμουν αποφασισμένος να δείξω στον κόσμο ότι μπορώ να πω κι άλλα κομμάτια εκτός από αυτά που με είχε συνηθίσει. Ήθελα να μπω στο παιχνίδι, δεν είχα στόχο βέβαια να νικήσω. Έκανα, όμως, λάθος επιλογή κομματιού και πιστεύω πως γι’ αυτόν το λόγο κόπηκα. Είχα φτιάξει μια λίστα με δέκα κομμάτια δικής μου επιλογής, αλλά έτυχε να διαλέξει η παραγωγή το συγκεκριμένο.
Οι φίλοι σου απογοητεύτηκαν όταν κανείς από τους κριτές δεν γύρισε. Εσύ πώς ένιωσες;
Λογικό ήταν να απογοητευτούν, γιατί με στήριζαν. Όλοι ήμασταν στενοχωρημένοι εκείνη τη μέρα όμως την επομένη άλλαξαν τα πράγματα. Η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν καλός, τραγούδησα μέτρια.
Πώς αισθάνθηκες όταν το τραγούδι τελείωσε και όλοι οι κριτές ήταν «πλάτη» σ’ εσένα;
Ξενέρωσα πάρα πολύ, συγγνώμη. Εκείνη τη στιγμή είπα μέσα μου «τέλος!». Σκεφτόμουν πάρα πολλά. Βέβαια το ένιωθα ότι δεν με βοήθησε το κομμάτι και δεν τραγούδησα όσο καλά θα ήθελα. Ήταν λάθος επιλογή τραγουδιού.
Μήπως έφταιγε και το άγχος της όλης διαδικασίας;
Δεν είχα ιδιαίτερο άγχος, απλά όσο περνούσε η ώρα και κανείς τους δεν γυρνούσε... έλεγα από μέσα μου: «Πότε θα γυρίσουν; Πότε;». Αυτό έπαθα. Όταν, βέβαια, είδα την εμφάνισή μου από το σπίτι, κατάλαβα ότι δεν το είπα και τόσο χάλια. Θα μπορούσε δηλαδή έστω ένας από τους κριτές να είχε γυρίσει στην κορόνα που έκανα στο τέλος του τραγουδιού!
Ποιος από τους τέσσερις θα ήθελες να έχει γυρίσει;

Ο Αντώνης Ρέμος… Ο λόγος είναι ότι πλέον θέλω να τοποθετήσω τη φωνή μου σε λαϊκά κομμάτια.



Facebook
Twitter

..