| ]

ad2

Ενοχλείται η Δούκισσα Νομικού που πολλοί θα την συγκρίνουν με τη Ζέτα Μακρυπούλια στον ρόλο της παρουσιάστριας του Dancing with the stars;

 «Αυτό το κάνουν ήδη, χωρίς να έχει καν ξεκινήσει το πρόγραμμα.

Προσπαθώ να μην επηρεάζομαι, θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Αυτό που μου συμβαίνει είναι τόσο συναρπαστικό και δεν θέλω να σκέφτομαι αρνητικά, ούτε να αποπροσανατολίζομαι. Είμαι τρισευτυχισμένη» τόνισε στο Πρώτο Θέμα.


Ποιος την έχει βοηθήσει πιο πολύ από τους συνεργάτες της; «Θα είναι άδικο να ξεχωρίσω κάποιον. Όλη η ομάδα είναι δίπλα μου από την πρώτη στιγμή.»

Χαίρεται που θα είναι στην εκπομπή ο Γιάννης Λάτσιος, αφού τον γνωρίζει και έκανε μάλιστα την πρακτική της στον ΑΝΤ1 την περασμένη σεζόν; «Φυσικά και χαίρομαι που θα είναι κοντά μου ο κ. Λάτσιος.

Όταν έκανα την πρακτική άσκηση στη Διεύθυνση Προγράμματος του ANT1 για να πάρω το πτυχίο μου στην ΑΣΟΕΕ, δεν είχε περάσει από το μυαλό μου ότι ύστερα από λίγο καιρό θα μου δινόταν αυτή η ευκαιρία. Βέβαια ο «διευθυντής κύριος Λάτσιος» και ο «κριτής κύριος Λάτσιος» είναι δύο διαφορετικοί άνθρωποι.
Ως κριτής είναι αυστηρότερος, αλλά έχει και αυτό τη γοητεία του.»



Facebook
Twitter

..