| ]

ad2

Απέρριψε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης τα περί σχέσεών του με το στέλεχος της Χούντας Στυλιανό Παττακό.
Μιλώντας το πρωί της Τρίτης στον Σκάι, παρατήρησε: «Εγώ τι να κάνω; Το πρόβλημα...
θα ήταν αν έστελνα εγώ το δικό μου βιβλίο στον Παττακό με αφιέρωση. Ο Παττακός μου έχει στείλει τρία βιβλία και τα έχω διαβάσει και είχαν ιστορικό ενδιαφέρον. Και τα έχω και στη βιβλιοθήκη μου. Εγώ γεννήθηκα το 1972, λέτε να ήμουν συνεργάτης της Χούντας;».
«Ο πατέρας μου, που ήταν βασιλόφρων, ήταν φυλακή επί Χούντας. Εγώ είμαι δεξιός. Ποτέ δεν ήμουν ακροδεξιός. Εγώ ποτέ δεν θα πω ότι ψήφισα το Μνημόνιο με το ζόρι. Πίστευα στις μεταρρυθμίσεις και τις ψήφισα», συνέχισε.
Μιλώντας στον ίδιο σταθμό, ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε ακόμη πως το εισιτήριο των 25 ευρώ στα νοσοκομεία «που μου έδωσαν εντολή να το αποσύρω ως υπουργός Υγείας, μια μέρα θα επανέλθει με άλλον υπουργό».
Ο πρώην υπουργός προσέθεσε ότι αν συνεχιστούν οι μεταρρυθμίσεις από την κυβέρνηση, τότε δεν θα γίνουν εκλογές τον Οκτώβριο. «Τα πράγματα είναι σαν το ποδήλατο. Αν σταματήσεις να κανείς πεντάλ, πέφτεις», συμπλήρωσε.



Facebook
Twitter

..