| ]

ad2

«Τι έγινε με τον Κωστόπουλο ρε Γρηγοράκη; Πες μου κι εμένα να καταλάβω»! Φανερά ενοχλημένος με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου ήταν σήμερα ο Πέτρος...
Κωστόπουλος με αφορμή μια φράση που είπε ο παρουσιαστής των Καρντάσιανς χθες το βράδυ.
Ο Γρηγόρης στην ερώτησή του προς τον Στέλιο Ρόκκο για την πρόσφατη κόντρα του με τον Γιώργο Λιάγκα και την Σάσα Σταμάτη, χρησιμοποίησε και το όνομα του Πέτρου Κωστόπουλου.
Ο παρουσιαστής του Πρωινό mou, είπε κατά τη διάρκεια της εκπομπής: «Ο κύριος Αρναούτογλου είναι πάρα πολύ έξυπνος άνθρωπος.
Είναι γνωστότατο ότι ο κύριος Ρόκκος έχει πλακωθεί με τον κύριο Λιάγκα και έχει ρίξει μπινελίκια στον κύριο Λιάγκα.
Εγώ με τον Ρόκκο δεν έχω τίποτα, είμαστε μια χαρά. Ο Αρναούτογλου, αντί να ρωτήσει τι έγινε με τη Σταμάτη και τον Λιάγκα, λέει τι έχει γίνει με τον Κωστόπουλο».
Στη συνέχεια, ο Πέτρος Κωστόπουλος απευθύνθηκε στον Γρηγόρη Αρναούτογλου, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Τι έγινε με τον Κωστόπουλο ρε Γρηγοράκη;
Πες μου κι εμένα να καταλάβω! Πες μου αγοράκι μου! Θα σου φέρω μια πίτσα! Αλλά πιστεύω ότι έκανες λάθος. Δεν πειράζει. Αλλά είναι τρελό! Εγώ δεν πλακώθηκα με κανέναν».



Facebook
Twitter

..