| ]

ad2


Γιατί δεν βλέπεις αν κέρδισε το λαχείο ήταν η ερώτηση μου; Γιατί δε θέλω να δω ότι δεν κέρδισε! Όσο δεν το βλέπω… ελπίζω, ήταν η απάντηση!

Αυτή η απλή καθημερινή σκέψη στάθηκε η αφορμή για να δημιουργήσω ένα χρηματιστηριακό παράγωγο μπας και βγάλουμε κανα φράγκο να περάσουμε πιο ανώδυνα την κρίση!

Το Κβαντικό Λαχείο! Αγοράζουμε λοιπόν ένα ή περισσότερα λαχεία και τα κλείνουμε – χωρίς να.... δει κανείς τα νούμερα , με κλειστά μάτια από λαχειοπώλη (παρουσία συμβολαιογράφου με κλειστά μάτια ή τυφλού) και τα κλείνουμε σε ένα κουτί που σφραγίζεται! Για όσο διάστημα το κουτί μένει σφραγισμένο, τα λαχεία μπορεί και να κέρδισαν, οπότε με κάποιου είδους πυραμίδα, ομόλογο κλπ πουλάμε συμμετοχή σε αυτά! Σε περίπτωση δε, τζακ ποτ, κατά την κλήρωση που αφορά τα συγκερκιμένα λαχεία.. η αξία απογειώνεται!

Προφανώς και υπάχουν τεχνικές λεπτομέρειες που πρέπει να λυθούν, αλλά αυτά είναι το εύκολο μέρος! Εγώ απλά θέλω ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα να αγοράσει την ιδέα μου, ή να με βάλει συμμέτοχο! Α, έχω ήδη ένα λαχείο που δεν το έχω δει…

Το λαχείο για τους πιο μυημένους θα λέγεται το Λαχείο του Schrodinger!
Tο πείραμα της Γάτας του Σρεντινγκερ είναι ένα νοητικό πείραμα, που δείχνει την αρχή της απροσδιοριστίας! Δε θα περιγράψω το μηχανισμό, αλλά δείχνει εν ολίγοις ότι μερικά – αν όχι όλα – τα πράγματα εξαρτώνται από το αν υπάρχει παρατηρητής!
(http://suddendebt.blogspot.com/2008/12/economy-as-schrodingers-cat.html)



Facebook
Twitter

..